Thursday 12 October 2023

Songs in German from the 60s

Songs in German from the 60s, including: Connie Francis - Die Liebe ist ein seltsames Spiel, Heidi Brühl - Wir wollen niemals auseinandergeh'n, Lale Andersen - Ein Schiff Wird Kommen, Lolita - Seemann, Deine Heimat Ist Das Meer, Peter Alexander - Im weißen Rössl am Wolfgangsee and many more!!! 1. Blue Diamonds - Ramona 2. Connie Francis - Die Liebe ist ein seltsames Spiel 3. Heidi Brühl - Wir wollen niemals auseinandergeh'n 4. Lale Andersen - Ein Schiff Wird Kommen 5. Leo Leandros - Mustafa 6. Lolita - Seemann, Deine Heimat Ist Das Meer 7. Peter Alexander - Im weißen Rössl am Wolfgangsee 8. Rex Gildo - Das Ende Der Liebe 9. Vico Torriani - Kalkutta liegt am Ganges 10. Bill Ramsey - Pigalle 11. Freddy Quinn - La Paloma 12. Gerhard Wendland - Tanze mit mir in den Morgen 13. Gus Backus - Der Mann Im Mond 14. Ivo Robic - Mit 17 fängt das Leben erst an 15. Nana Mouskouri - Weiße Rosen Aus Athen 16. Peter Alexander & Bill Ramsey - Immer zieht es mich zu ihr 17. Peter Beil - Corinna Corinna 18. Billy Mo - Ich Kauf Mir Lieber Einen Tirolerhut 19. Connie Francis - Paradiso 20. Conny Froboess - Zwei Kleine Italiener 21. Freddy Quinn - Junge Komm Bald Wieder 22. Mina - Heißer Sand 23. Nana Mouskouri - Ich Schau Den Weissen Wolken Nach 24. Peter Kraus - Sweety 25. Petra Böttcher - Erst kommst du 26. Petula Clark - Monsieur 27. Rex Gildo - Speedy Gonzales 28. Bernd Spier - Das Kannst Du Mir Nicht Verbieten 29. Cliff Richard - Rote Lippen Soll Man Küssen 30. Connie Francis - Barcarole in der Nacht 31. Gitte - Ich Will 'Nen Cowboy Als Mann 32. Gitte & Rex Gildo - Vom Stadtpark Die Laternen 33. Günter Hapke - Nachts sieht alles ganz anders aus 34. Manuela - Schuld war nur der Bossa Nova 35. Tahiti Tamourés - Wini Wini 36. Britt Kersten - Unsre Liebe 37. Cliff Richard - Das ist die Frage aller Fragen 38. Drafi Deutscher - Shake hands 39. Hartmut Eichler - Augustins Twist 40. Peggy Peters - Aus 41. Peter Lauch und die Regenpfeifer - Das kommt vom Rudern, das kommt vom Segeln 42. Ronny - Kleine Annabell 43. Ronny - Oh My Darling Caroline 44. Ruth Brandin - Münchhausen 45. Siw Malmkvist - Liebeskummer Lohnt Sich Nicht 46. The Beatles - Komm Gib Mir Deine Hand 47. Bernd Spier - Das War Mein Schönster Tanz 48. Conny Froboess - Ist es wahr 49. Dorthe - Dip-Di-Dip (Du passt gut zu mir) 50. Drafi Deutscher - Marmor, Stein Und Eisen Bricht 51. Peggy March - Mit 17 hat man noch Träume 52. Petula Clark - Geh in die Stadt 53. Ronny - Kenn ein Land 54. Suzanne Doucet - So Long, So Long 55. Drafi Deutscher - Nimm mich so wie ich bin 56. Freddy Quinn - Hundert Mann und ein Befehl 57. Heidi Brühl - Das kann mir keiner nehmen 58. Peggy March & Benny Thomas - Tausend Steine 59. Roy Black - Ganz in Weiß 60. Udo Jürgens - Merci, Chérie 61. Bärbel Wachholz - Sag mir selber 62. Freddy Quinn - Morgen Beginnt Die Welt 63. Peggy March - Romeo und Julia 64. Peter Alexander - Verbotene Träume 65. Ronny - Adios, My Darling 66. Roy Black - Meine Liebe Zu Dir 67. Udo Jürgens - Was ich dir sagen will 68. Dorthe - Sind sie der Graf von Luxemburg 69. Heintje - Heidschi Bumbeidschi 70. Heintje - Mama 71. Peter Alexander - Komm und bedien dich 72. Roy Black - Bleib bei mir 73. Christian Anders - Geh' Nicht Vorbei 74. Heidi Brühl - Boom bang-a-bang 75. Heintje - Ich sing' ein Lied für Dich 76. Ina Martell - Der schönste Tag 77. Ina Martell & Michael Hansen - Heut sehn uns alle Bostella tanzen 78. Peter Alexander - Liebesleid 79. Roy Black - Das Mädchen Carina 80. Roy Black - Dein Schönstes Geschenk Related Hashtags #hitsof1960 #hitsof1960to1969 #hitsof1960s #hitsof1960songs #hitsof1960uk #hitsof1960australia #hitsofthe1960sand1970s #kannadahitsof1960 #bollywoodhitsof1960 #hitsof1960and1961 #tophitsofthe1960sbillboard #pophitsofthe1960s #hitsof1960sinmusic
https://ifttt.com/images/no_image_card.png
https://www.youtube.com/watch?v=YXOdg0ZyCrE

No comments:

Post a Comment

Greatest Original and Covers of Popular Songs | Part 35

Link to the cover video list: https://www.youtube.com/watch?v=_qO_LYQgs0w&list=PLYIOv_g-x2b-6CwA7h8djk-MCG5FuwMdQ Top Songs You Didn’t K...